Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

23 februari 2010

Massa jobb

Jag vet att jag skrev förra veckan att jag skulle uppdatera bloggen lite oftare men jag jobbade så jädra mycket förra veckan, varje dag. Jag hade inte direkt tid eller orken att sitta vid datorn när jag väl var hemma en stund.
I helgen så var Jimmy här, mysigt som vanligt att träffa min goa kille :)
Igår skulle jag ha jobbat men blev inte så, mådde inte alls bra...huvudvärk plus hade varit uppe två gånger på natten med magkatarr, besvären fortsatte lite under dagen också.
Idag mår jag bättre iaf så ska iväg och jobba....15-22 som vanligt.
Imorgon ska jag jobba natt :( Gillar inte att jobba natt...usch.
Motion har det inte heller blivit förra veckan, fortfarande småförkyld plus jag har absolut noll ork. Blir såå trött på mig själv, gillar inte att känna mig trött konstant hela dagarna. Men jag får väl ge mig själv en spark i rumpan imorgon o ställa mig på crosstrainern här hemma. På kvällen imorgon ska jag på BodyPump, fy vad jag kommer ha träningsvärk sen haha men man märker resultat sååå snabbt med BodyPump så bara att köra på liksom :)

Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar