Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

25 februari 2010

Nattjobb....

Jag jobbar natt, vaken natt...blää...22-7,30.
Halva natten har gått iaf. Har fått lite gjort hehe, städat i handduksskåpet...städat toan...fixat med tvätt och självklart tagit hand om tösen.
Jag undrar bara hur lite sömn jag kommer att få imorgon, är hemma vid åtta så då tänkte jag springa inom bokrean på Coop....men efter åtta är det nästan omöjligt att sova hemma hos mig nuförtiden, de väsnas så jädra mkt när de gör stambyte (inte i min lgh just nu). Har öronproppar hemma som jag tänkte använda, hoppas det hjälper!
Sen ska jag köra till Jimmy...ska vara där ända tills måndagmorgon :) Massa mys ska det bli!

Nej nu får jag fortsätta här, 4 timmar kvar.

Hoppas ni alla sover gott!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar