Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

30 november 2010

Dålig fantasi..händer inget...

Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om då jag mest jobbar nuförtiden, händer inte så mycket annat förutom det vanliga med städning...tvättning...ja sånt...
Har jobbat en hel del extra senaste tiden så har inte funnits tid till mycket annat...trist men ger bra pengar haha. Jag har iaf julpyntat här hemma så det är julmysigt. Ska visa er bilder en annan dag :)
Ikväll ska jag träffa fina Sanne, vi ska laga middag o snacka en massa skit hehe...blir säkert lika trevligt som vanligt :) Ska bli kul att få göra något annat än jobb...även om jag har mina helvetespass denna veckan...nattjobb i natt och imorgon natt :(

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar