Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

09 november 2010

Ledig dag...

Gårdagen bjöd på träning och jobb...varken mer eller mindre hehe.

Dagen idag har också bjudit på träning, men även shopping...var på Stadium för att inhandla lite nya träningskläder..hade en rabattcheck med 20% rabatt på ett helt köp, det gillar vi :) Inhandlade även ett "armband" till min mobil så jag kan ha den på armen när jag tränar..har ju inga fickor i mina träningsbyxor :)
En fars-dags-present fick också följa med hem, så den ska pappa få på söndag :)

Annars har jag rensat lite här hemma...diskat....städat till kaninen...skönt att få det gjort :) Alltså det senaste året har jag fått sån rensningsmani haha...jag skyller det på en person, och du vet vem du är ;) Tycker att jag rensar och rensar och rensar..ja ni fattar...ändå har jag inte mer plats haha. Dock vet jag var jag har allt nu iaf :) Mitt största rensningsproblem är nog mitt förråd i källaren egentligen..har ett väldigt litet förråd...och det är proppfullt! Har fyra lådor med julsaker där nere (jag älskar julen hehe), i de fyra lådorna är pyntet till julgranen och adventsljusstakarna också...och så har jag typ fyra lådor med skolgrejer från mina utbildningar, har en eller två kompletteringsuppgifter kvar på den ena utbildningen som jag inte pallat ta tag i...ska se om det är möjligt att göra det efter jul o nyår..sen är det ju böcker o anteckningar o papper från den andra utbildningen..den som jag helst vill jobba inom och därför vill jag inte sälja/kasta de grejerna för alla de böckerna kommer att vara användbara i framtida arbete. Sen är det väl en eller två lådor med minnessaker från min barndom. En resväska är också intryckt...julgranen också (ja jag har plast)...kylväska...ja ni fattar...massa grejer och känns inte som att jag kan rensa ut mer....men ändå är där såå mkt! Får nog ta en titt där imorgon tror jag, brukar finnas nått litet varje gång man rensar som kan kastas. Ett stort i-landsproblem ;)

Jaja, nu ska jag sluta svamla! :)
Sov gott!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar