Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

07 november 2010

Senaste dagarna...

Har mest tagit det lugnt de senaste dagarna....promenerat...tränat...kollat filmer...
Igår tittade jag på Ghost och den nya Beck - levande begravd...den var bra men lite läskig..inte en film jag egentligen ville titta på helt själv hehe.
Idag mötte jag upp mamma, vovven, syrran o hennes vovve för en långrunda runt Ellinge...vi hade riktigt härligt väder..småkallt men soligt :) Underbart höstväder helt enkelt!
På eftermiddagen idag har jag bakat saffransbullar, lagat middag (mexikansk kycklingpaj) och allmänt tagit det lugnt.
Här kommer lite bilder från dagen:

Min goa vovve :)

Härligt höstväder

Mina saffransbullar

Kycklingpajen

Hoppas ni har haft en bra helg! Vad har ni hittat på?
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar