Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

27 december 2010

God jul i efterskott!

Äntligen är jag frisk! :) Ja näsan kliar lite fortfarande men känner mig frisk, underbart :)
Förra veckan jobbade jag lördag-torsdag...skulle ha varit ledig fre-sön men icke...fick hoppa in 8-14 på juldagen men det gör inget.
Har ni haft en bra jul? Ätit god julmat? Umgåtts med familj och släkt? Fått fina julklappar?
Julafton firades hemma hos mina föräldrar där mormor & morfar, moster med familj och morbror med familj också var. Trevligt hade vi!
Fick fina julklappar, precis vad jag önskat mig!
* ny skrivare med kopiering och scanning
* i-crul
* röd scarfs
* bok
* pengar
* presentkort


Blev väldigt glad för alla mina paket :) Men det brukar jag alltid bli hehe.

Juldagen började med jobb och sedan direkt hem till föräldrarna där syrran, hennes kille o två av hans barn skulle komma och fira jul...de var inte med på julafton.
Annandag jul var det dags för middag hos farmor o farfar....dock inte julmat vilket var rätt gött :)

Nu ska jag snart göra mig klar inför jobbet så ni får ha en underbar dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar