Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

14 december 2010

sjuker...

Är sjuk...eller iaf riktigt förkyld...började i fredags...halsont..smått feber...o snorig...blev ännu värre i söndags...så av en 24 timmars-jobb helg kunde jag jobba 6 timmar...blää...hatar verkligen att sjuka mig från jobbet...men har man inget val, brukaren jag är assistent åt är väldigt infektionskänslig plus jag har inte alls mått bra. Har fått fokusera på att själv bli frisk o inte smitta min brukare helt enkelt.
Varit hemma igår o idag också från jobb, är ledig imorgon...så målet är jobb på torsdag!
Har flyttat mig mellan sängen o soffan nu i flera dagar, mycket mer har inte blivit gjort..så roliga har mina dagar varit.
Idag är tack o lov halsen bättre men har fått lite hosta istället...ja nått ska det väl alltid vara....

Hoppas ni mår bättre!
Kram

1 kommentar:

  1. Råkade stöta på din blogg o ditt inlägg som kunde vara mitt - halsont o snorig, febertermometern gick sönder så febern har jag ingen aning om... Söt blogg annars! :)

    SvaraRadera