Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

02 december 2010

Lite smågnällig ;)

En slappedag idag har det varit...klockan blev nästan 14 innan jag vaknade till liv ordentligt efter nattens jobb. Tränat, handlat lite mat...nu blir det mat och dusch...allmänt mys i soffan framför tv:n och en tidig kväll i sängen. Är nöjd med dagen, den har varit nice. Gött när man inte har dåligt samvete eller blir rastlös när man inte gör mkt på en dag :)

Vad har ni gjort idag?
Ni är himla dåliga på att kommentera måste jag säga, ska jag vara ärlig så är det därför jag tappar blogglusten ibland...jag ser ju att det är flera stycken som besöker och antagligen läser min blogg varje dag men vet typ inte vem det är. Inte så roligt att berätta saker om ens vardag o visa bilder när man inte får någon respons alls.
Jaja, nu har jag fått gnälla lite också ;)

Kram

1 kommentar:

  1. Här får du en kommentar, från Göteborg.
    Kämpa på och ha en trevlig Jul.

    SvaraRadera