Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

24 september 2010

Fredagsmys,,,,

Har varit ledig idag....skönt och behövligt inför helgens jobb.
Har varit och handlat mat, fyllt på kylskåpet. Köpte även ett supersött blomsterarrangemang som jag har på köksbordet :) Fint!
Ska ta foto sen en dag och visa er.
Efter handlandet var jag en stund hos mamma och vovven...mys!
Annars har jag hjälpt pappa med däckstället, han ska köra rally imorgon...och jag ska inte vara service eftersom jag jobbar :D

Jag har även fixat mat inför helgen. Lövbiff med ris till middag båda dagarna, kokta ägg till mellanmål...sen blir det tomatsoppa med ostmacka till lunch båda dagarna. Känner mig rätt duktig hehe.

Men ska erkänna att denna dagen inte har varit helt godkänd, har slunkit ner några saker som inte skulle ha gjort det. Fast nu är det gjort och nya tag! :)

Lär nog inte uppdatera mkt i helgen eftersom jag jobbar 8-20 båda dagarna.
Så ni får alla ha en underbar helg!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar