Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

28 september 2010

tisdag

jaha...snart första veckan slut och hur ska jag sammanfatta det då?
Inte bra alls, är faktiskt rätt besviken på mig men flera väldigt tuffa jobbdagar men sjuk brukare tog på krafterna så de dagarna blev inte maten vad den borde ha varit. Hade såå mkt annat att tänka och fokusera på att energin inte räckte till att tänka på mat och motion..ja under helgen fanns det inte heller tid till motion. Igår hade de vattnet avstängt här hela dagen så kunde inte laga mat.
Idag har maten varit bättre och har faktiskt tränat på crossen...så går åt rätt håll. Ännu bättre ska det gå imorgon!
Kommer ändå väga och mäta mig imorgon....

Nu kör vi!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar