Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

08 september 2010

Hej hej

Har helt enkelt inte haft någon blogglust så därför har det varit tyst från mig den senaste tiden....
Det har inte hänt speciellt mycket heller...jobbat...jobbat...jobbat...träffat vänner. Ja ungefär så hehe.

Just nu sitter jag och jobbar nattpass..brukar ju ha två nätter i rad men det slipper jag denna gången då en kollega ville byta pass med mig så jag jobbar kväll på torsdag istället för natt imorgon och det är väääääldigt nice kan jag säga. Jag förstör inte hela morgondagen och kommer inte känna mig bakis fram till lördag typ :D
Underbart helt enkelt! :)

Har kommit igång med morgonpromenader igen :) Var ute halv åtta i söndags och kvart i sju imorse (eller ja...är ju onsdag nu så får väl säga igår istället). Fast jag fick kommentaren i söndags: varför så tidigt, ville du inte ha sovmorgon? Haha...mitt svar var: jo jag ville gärna ha sovmorgon men eftersom jag tog min promenad med mamma o hunden så kunde det inte vara senare...extremt segt att gå upp men otroligt skönt efteråt :) Att jag tog den såå pass tidigt igår (tisdag) fast att jag kommer hem halv elva på kvällen var för att jag skulle kunna sova lite på eftermiddagen. Sov inte jättegott direkt men lite sömn blev det allt, men gud vad man känner sig förvirrad när man vaknar efter att ha sovit mitt på dagen :S

Snart drar mitt arbete igång på riktigt här :) Brukaren ska väckas och fixas och jag ska få köra hem till min säng :D Natten har gått ganska snabbt och jag har inte varit jättetrött..riktigt skönt när det är på det hållet!

Kramar (hoppas ni sover gött i era sängar ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar