Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

23 september 2010

Torsdag

Gud vad tiden går fort, ibland känns det som man inte riktigt hinner med! Ahhh...
Idag har jag diskat...fixat mat att ha med mig till jobbet....diskat igen haha. Har även varit ute med hunden i 40 min, sååå fint väder idag :) Varm blev jag och lite svettig så nu ska jag snabbt hoppa in i duschen så jag blir fin och fräsch igen ;)
Sen blir det mat innan jobb, 15-22 som vanligt.
Just det, hann med 5 min på crosstrainern också innan promenaden....att det bara blev 5 min är pga två saker, tidsbrist idag plus att flåset verkligen inte är vad det har varit och borde vara. Så slutsatsen av det är: jag + crosstrainern = många dejter framöver haha.

Hoppas ni har en fin torsdag i solen!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar