Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

31 augusti 2010

Dagen blev inte som jag hade tänkt...

Ingen rolig dag idag...skulle ha varit ledig så låg kvar o drog mig i sängen lite för länge...satte mig i soffan framför tv och dator en liten stund...och vad händer sen?? Jo jag blir inringd så måste iväg och jobba, hmm...jag som skulle laga nyttig lunch...träna...jaha...inget av det blir av..ingen aning om vad jag ska käka innan lunch, har inget hemma som går snabbt att laga...har färdig mat i frysen som jag ska ta med mig till jobb men är inte kul att äta lasagne både på jobbet igår, lunch idag och på jobbet idag...men är glad att jag har den i frysen annars hade jag inte haft något att ta med mig idag...måste hinna duscha också.

Nu hinner jag inte skriva mer....ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar