Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

01 juli 2009

Blandning...

Jobb...jobb och åter jobb är det som upptar min vardag just nu.
Det är extremt varm just nu, riktigt klibbigt men jag ska inte klaga haha...bättre än en regnig och kall sommar. Vill ha soool! :)

Som ni kanske har räknat ut började jag aldrig dricka pulver, klarade det inte!
Får klara månaden ändå.
Jag har börjat minska en hel del på kolhydrater och läsken...hoppas att det ger en bra viktminskning. Måste komma igång att motionera också, försöka ta lite morgonpromenader...får ju bli det för senare på dagen pallar man inte i värmen.

Min allergi är hemsk just nu! Bläää!! Kli kli kli i ögonen och näsan. Kan inte ens använda mascara just nu för ögonen bara kliar, svullnar och rinner...det bara irriterar.

Jag har precis bakat GI kladdkaka...den ska stå kyld över natten så ger besked imorgon om den var god :)

Imorgon ska jag köra pappa till Trelleborg för operation av axeln....tycker synd om honom..är inte första gången men förhoppningsvis ska det bli bra denna gången då han verkar har fått en läkare som har riktig koll...de andra har sagt att han bara har steloperation som alternativ..denna läkaren tror att den kan bli rätt så bra....*hoppas*. Även om han har en period framför sig med massa smärta så får vi andra ställa upp och stötta så mycket vi kan, det kan inte bli mkt värre än det är nu så:=) Skönt att få det gjort!

Oj det blev ett inlägg med lite av allt haha.
Hörs imorgon!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar