Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

29 juli 2009

Slarvig...

Oj vad dålig jag har varit på att blogga! Sorry!!
Jag bor i föräldrarnas hus sen i söndags och passar vovven. Föräldrarna åkte till Bulgarien och kommer hem igen på söndag.
Själv åker jag på läger imorgon, till Furuboda utanför Åhus...det är tjejen som jag jobbar som personlig assistent åt som är på läger där i lite mer än en vecka. Hon åkte dit i söndags. Jag jobbar där torsdag-söndag...sedan ica på måndag...personlig assistent igen på tisdag då tjejen kommer hem.
"M" har bott här med mig sen i söndags...skönt att slippa vara här själv.
Idag ska jag baka bullar. Ska fira min födelsedag på onsdag nästa vecka. Hoppas jag får många fina presenter hihi.
Jag hade massa tvätt med mig hit i söndags och "M" hade också en massa tvätt så har tvättat konstant nu i flera dagar känns det som men nu är det inte mkt kvar...har tagit det som föräldrarna hade i deras tvättkorg också. Snällt va? Hehe.
Har även rensat lite i rabatterna och plockat undan i förrådet så att man kan gå in där utan att kliva över en massa saker :) Känner mig rätt duktig.

Vad gäller vikten och maten så har jag en paus. Tar tag i det efter mitt födelsedagsfirande. Var väldigt sugen på att ta tag i det i helgen och är fortfarande det men när vi åker på läger har man ingen koll på maten så känns rätt hopplöst att börja med low carb eller viktväktarna. När firandet är över kommer jag nog köra en blandning av de båda. Och självklart ska jag motionera också. Köpte en ny sportbh igår..behövdes verkligen då min gamla inte av något stöd åt bysten för fem öre! Helt värdelös. Så nu är jag redo att börja röra på mig lite mer. Köpte träningsbyxor också förra veckan! :)

Ha en fortsatt trevlig sommar så hörs vi när jag kommer hem från lägret!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar