Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

13 juli 2009

Förnyelse..

Jag har jobbat två stycken 12h timmars pass i helgen så har mest varit hem för att sova och sedan tillbaka till jobbet.
Allt har flytit på bra på jobbet :)
Verkar som om jag ska få ett vikariat där :) Till hösten någon gång...för fick reda på att en tjej är gravid och ska ha barn i november..syns knappt på henne haha...ser ut som hon är max i tredje månaden men är i femte. Jag är glad så klart! Håller tummarna!!
Idag har jag gjort några ärende och tagit det lugnt, min lediga dag har gått alldeles fööör fort! :(
Jag har färgat håret idag...trivs jättebra redan hihi. Blev en brun färg...har haft brun/röd med ljusa slingor i innan men har fått för mig att det inte passar min hudton längre så ville testa något nytt. Det får man göra ibland...kul att förnya sig. Medans färgen satt i passade jag på att färga ögonbryna så länge...var ett bra tag sen sist så var verkligen dags igen. Ett riktigt lyft har jag fått idag! :)

Hade planerat in spinning 9,30 imorse men glömde ställa klockan igår hmm..så jag försov mig så klart. Men nya tag imorgon igen...är inbokad på spinning och bodypump på kvällen så det ska jag väl inte försova mig till haha...hoppas jag verkligen inte för jag ska jobba imorgon 7,30-15.

Tråkiga ni är måste jag säga...skriver ett specifikt inlägg om att jag vill att ni kommenterar men inte en enda av er gör det. Är inte speciellt kul att skriva då...speciellt inte om personliga saker..mina känslor osv.

Nu kallar sängen på mig.
KRAM

1 kommentar:

  1. Jag läser varje dag det vet du ;) Och jag är sämst på att kommentera föredrar helldre msn då vi kan prata bara vi två :D dags för msndejt snart?;) Kul med ny frisyr, det gillar vi ! Puss snygging

    SvaraRadera