Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

15 juli 2009

jobb och kass mage

Både igår och idag har jag jobbat som personlig assistent. Idag efter jobbet bytade jag däck på volvon, backdäcken höll inte tätt så fick sätta på två nya. Pappa kan ju inte göra det med sin opererade axel även om han hjälpte till lite fastän han inte skulle göra det hmm. Mamma hjälpte också till lite.
Hade planerat att fira min födelsedag en 24 juli men får flytta fram det hmm...inte kul för det blir på min enda lediga dag på över två veckor men men...

Min magkatarr har kommit tillbaka rätt ordentligt. Ska nog ringa doktorn imorgon eller så ska jag köpa receptfri medicin...problemet är att förra gången jag åt den receptfria fick jag två veckor med extrema mensblödningar...hur kul är det egentligen. Får fundera över natten vilket jag ska göra. Ska iaf inte jobba imorgon då jag mår halvilla hela dagen, speciellt på morgonen och förmiddagen och har ett "sug" i magen hela tiden. Får verkligen bli att äta rätt och regelbundet.

Hur har ni spenderat dessa fina sommardagarna??

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar