Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

20 juli 2009

Helgen som har gått...

Som vanligt har det inte blivit något bloggande i helgen.
Fredagen var rätt lugn, vi åkte och badade en liten stund...skönt att komma en stund hemifrån. På kvällen kollade vi på Wallanderfilmen, inte den bästa av dom men ändå bra! :)

I lördags tog vi också det lugnt...jag städade här hemma (vilket behövdes) och på kvällen åt vi middag hos mina föräldrar.

Igår blev det väääldigt lugnt då "M" låg seg i sängen hela dagen efter att ha varit ute i lördags...hmm...gissa om jag var en aning rastlös!

Idag har jag varit en liten sväng på Biltema med mina föräldrar, annars har jag mest slappat....hjälpte mamma att lägga in musik på hennes mobil då hon inte är speciellt teknisk haha.
Jag har precis beställt minnekort till min mobil...vill ju också ha in låtar på den! Ny mobil men inga låtar typ :( Förhoppningsvis har jag minneskortet innan veckans slut :) Beställde också Vänner-boxen hihi...de hade rätt stor rea på den nu på cdon...40%...den har jag velat ha väääldigt länge men har varit för snål. Får se det som en födelsedagspresent till mig själv :) Fyller ju snart 25.

Hoppas ni har haft en underbar helg!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar