Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

09 juli 2009

Kortis...

Det blir en kort sammanfattning idag. Har knappt haft datorn igång nu när det har varit fint väder plus massa jobb.
Maten har gått sådär men imorgon sätter jag fart igen. Idag har jag varit på Allergimottagningen för att göra nytt andningstest inför allergivaccinationer som jag ska få till hösten..JIPPIE!! :) Där sa det att det var bra att jag gick ner i vikt för då är det lättare att ge medicin i armvecket ifall det skulle behövas vid reaktion på medicinen...förhoppningsvis och antagligen får jag inte det men bara för att vara på den säkra sidan. Alltså har jag verkligen en anledning nu så idag har jag bokat in tre pass på gymmet nästa vecka! Nu är jag på G igen :)
Jobbar imorgon på Ica sedan har jag tre veckors semester därifrån vilket ska bli underbart! Jobbar hela helgen som personlig assistent, och sedan några dagar under min semester.
Igår var vi och badade med vovven och syrran med hennes vovve i en sjö där man får bada med hundar, de tyckte att det var helt underbart! :) Jag badade också! Gjorde det i söndags också..varmt i vattnet :)

Det blev ett kort inlägg!
Skriver mer imorgon eller en annan dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar