Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

05 december 2009

Helg!! :)

Oj har blivit några dagar utan inlägg här...
I torsdags jobbade jag dubbelpass...10.30-14 på Ica..15-22 hos min brukare så hände inte mkt kul den dagen...blev iaf en promenad på jobbet.
Igår så städade jag på förmiddagen och sen iväg för att jobba 14-21.15 på Ica. Efter jag hade slutat kom Micke på besök, trevligt som vanligt :) Han slaggade här tills idag, vi skulle egentligen ha hittat på nått på dagen idag men så skulle han få besök av sina föräldrar så fick bege sig hemåt...men men kommer fler dagar :)
Idag så följde jag Micke till stationen sen körde jag hem till mina föräldrar där det blev en massa bus och mys med vovven...min goding :) Jag och mamma gick upp på fotbollsplanen med honom för bus vilket han gillar väldigt mycket! Sen blev det lite handling (mat) och nu ska jag snart dit igen för lite tacos, var ett bra tag sen jag var där och käkade så när mamma undrade om jag ville det så visst. Senare kommer Mange och Jonas hit...vi ska ut på krogen en sväng sen, de ska väl förfesta lite också haha.

Hoppas ni har en bra helg!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar