Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

10 december 2009

Nytt program...

Igår spenderade jag en hel del av dagen med min mamma...vi körde till Burlöv Center och Center Syd, gick i massa affärer...var helt slut i kroppen och huvudet sen haha.
Kvällen blev lugn, jag gjorde ett nytt halsband som jag ska ge mamma i julklapp. Det är svårt att hitta på julklappar eller presenter till någon som har allt och aldrig kommer på något att önska sig.

Idag har jag varit nere på Viktis för att ta del av deras nya program, ska ge de en chans sen får vi se. Tror att det ska gå bra, mycket bättre tänk och fördelning av propoints än det har varit innan. Gillade inte det där tänket att man skulle jaga värsta lightprodukterna hela tiden. De senaste månaderna har jag ätit "vanliga" produkter, inga light alltså och jag har gått ner i vikt. Är inte bra för kroppen med alla tillsatser som det finns i light/lätt osv.
Annars har jag röjt lite här hemma, plockat undan, diskat o sånt. Nu ska jag snart bege mig in i duschen innan det är dags för några timmars jobb på Ica, 16-19.

Hade egentligen planerat att köra ett hård träningspass idag, är fortfarande väldigt sugen på det men vaknade imorse med snuvig näsa och lite förkyldningsont i örat....därför avvaktar jag tills på måndag med mitt hårdpass för jag har inte tid att få en stor förkyldning nu innan jul.

Ni får ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar