Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

07 december 2009

Måndag igen..

I lördags kom Mange och Jonas vid åtta tiden...vi satt här hemma till ungefär tio sen stack vi ut till puben. Vi spelade dart, jag kom sist båda gångerna men det var ju ingen överraskning haha. Trevligt hade vi! Jag kom hem vid halv tre på natten.
Gårdagens förmiddag sov jag bort....handlade lite mat och sen var det dags att åka på smyckeparty hos Anita, två halsband inhandlades :) Väldigt fina! Ska se om jag kan ta kort på det sen och visa er men hinner inte just nu. Kvällen var lugn, slappade bara framför tv:n typ.
Idag har jag precis slagit in de julklapparna som är färdiga och lyssnat på julmusik under tiden :) Gillar att slå in paket, gör det alltid själv....låter aldrig affärerna göra det hehe.
Nu ska jag snart till jobbet, 15-22 som alla måndagar.

Vad har ni gjort i helgen?:)

Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar