Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

02 december 2009

Snart helg igen :)

Jaha då var det onsdag igen...
Igår körde jag och mamma till Ljungs Handel (precis utanför Lund) men tyckte inte att där var såå jättemycket roligt, brukar ju vara det..
Sen hämtade vi upp Sanne vid hennes skola och körde vidare till Vellingeblomman (knappt jag ville berätta det eftersom vi har varit där nu några gånger senaste tiden haha)...köpte julklapp till syrran så var ett lyckat besök ändå :)
Efteråt fixade jag och Sanne vår vanliga middag...tacos *asg* Gott var det iaf :) På kvällen tog jag det mest lugnt...

Idag har jag varit och tagit mina sprutor...*suck* men nästa gång skulle jag komma upp i full dos...usch vill inte veta hur mycket det kommer klia :( Men är värt det om det ger bra resultat!
Ska jobba på Ica idag...17-21.15.

Till anonym:
Jo jag har testat Cambridge och visst funkar det men jag tycker det är otroligt tråkigt att inte äta alls...men funderar på att ge det en chans till (kanske inte just Cambridge men isf nått annat) fast det blir nog inte över jul. Får fundera på det. Hur länge levde du på bara Cambridge?

Ni får ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar