Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

22 december 2009

Oj oj...

Oj vad längesen det var som jag skrev här...det har bara rullat på i full fart, en hel del jobb...julklappsshoppande...träffat vänner och så har jag träffat en kille :)
En supergo kille som tyvärr bor en bit bort, vi har inte hunnit träffas såå många gånger så vet inte vart det leder än men just nu känns det väldigt bra med honom.

När det gäller vikten så har jag inte varken orken eller motivationen för att ta tag i det ordentligt så mitt mål är att stå still över julen för att sedan ta tag i det och köra på för fullt! Lovar att jag kommer ge 110% när juldagarna är över, ska hitta både orken och motivationen! Denna veckan har jag lite mer ledigt så orken hoppas jag kommer då :)

Hur går det för er? Hur ska ni fira er jul? :)

Ha det bra!
KRAMAR

1 kommentar:

  1. Du klarar det, det vet jag!
    God Jul och lycka till med killen.

    /Micke

    SvaraRadera