Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

08 december 2009

*suck*

Jobbet igår gick jättebra, tösen var superglad hela tiden..så härligt! :)
Hade tänkt gå upp tidigt idag för att fixa här hemma och promenera men icke...får man samtal halv två på natten är man inte direkt pigg på morgonen...Så blev sovmorgon idag.
Hade lunch med mamma idag och passade på att mysa med vovven samtidigt sen var det iväg på kassamöte på Ica mellan 14-15.
Nu har jag precis skrivit klart alla julkort, hade köpt ett frimärke för lite men det fixar jag idag eller imorgon.

Maten går inte bra just nu, bara en massa skit...åhh vad irriterad jag blir på mig själv....visst jag har inte gått upp en massa...pendlar mellan stilla och ½ kg upp...men vill ju NER...så ikväll ska jag ha rensning här hemma...allt skit ska ut! Imorgon börjar jag på ny kula igen, nu är det för tusan allvar för såhär kan jag inte hålla på....har ändå gått ner nästan 8 kg denna hösten och har väldigt mkt kvar innan jag är nöjd. Har ju skrivit att jag vill träffa någon men när jag känner mig såhär så kommer inte det hända...är inte öppen för det när man bara känner sig extremt fet, ful och oattraktiv...hur ska man då kunna bli nöjd med sig själv? För är man bara missnöjd så lär man inte hitta någon...

Nä förlåt, blev en massa gnäll idag...sorry...

Ha en bra tisdag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar