Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

26 januari 2010

Det var ett tag sen...

Oj var ett tag sen jag skrev här...opps! Har knappt haft tid att sitta vid datorn.
Förra helgen spenderade jag ju uppe hos Jimmy....såååå underbart att träffa honom igen. Hade saknat honom! Blev massa mys hela helgen. Jag kom dit vid 18-tiden på fredagen och åkte hem på förmiddagen på måndagen. Lördagskvällen spenderades hos hans kompisar Jonas och Helena, väldigt trevligt! Otroligt lätta personer att umgås med. Kan erkänna att jag var lite smånervös innan eftersom det var första gången som jag skulle träffa någon av hans kompisar.
När jag kom hem på måndagen var det typ att käka nått och sedan köra till jobbet.
Tisdagen var det dubbelpass som gällde, först ica och sen hos min brukare.
Onsdagen var det dags för sprutor igen...ny doktor, aj gjorde ont :( Sedan åkte jag, mamma och min lillasyster till ikea och på kvällen var jag på ljusparty.
Torsdagen började jag rensa en massa här hemma och tvätta under förmiddagen. Jobb på eftermiddagen/kvällen.
Fredagen blev det att försöka få undan allt skit som jag hade rensat ut och städa upp här. Jobb på eftermiddagen/kvällen.
I lördags körde jag till Laholm...var framme där lite efter 12..skulle träffa Jimmy där. Vi skulle umgås i hans mammas o hennes gubbes sommarstuga. Riktigt mysigt! Jag körde hem vid 11-tiden i söndags för jag skulle iväg och jobba på ica.
Igår var jag och spinnade på förmiddagen :) Äntligen igång :) Sen iväg och jobba.

Nu ska jag ställa mig på crosstrainern och träna lite styrka med mina hantlar sen iväg och jobba idag också.

Hur har ni spenderat helgen?

Ha det bra!
KRAM

1 kommentar: