Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

05 januari 2010

Uppdatering

Som ni har märkt har jag haft en liten bloggpaus...det enda jag har gjort (nästan) är jobbat....
Julafton firades hos min farmor och farfar, fick fina julklappar :)
Juldagen spenderades på jobb och på kvällen när jag slutade hämtade jag upp Jim på stationen, mysigt att få träffa honom igen....lördag kväll åkte han hem igen :( men var förståeligt eftersom han och hans bror åkte till Thailand på måndagen...
Annandagjul blev jag utdragen på mellandagsrea av Micke haha...en kille som vill gå i affärerna då, inte vanligt hehe. Jag handlade lite skor och några linne, skulle egentligen inte handla något alls. Personen som verkligen skulle handla shoppade NADA hmm :)
Förra måndagen började en tuff jobbperiod....kvällsjobb på måndagen, kvällsjobb på tisdagen, nattpasset på onsdagen till torsdagen (nyårsafton), dagsjobb på fredagen, heldagspass både lördag och söndag...kvälljobb igår....usch haha...men bra pengar på en storhelg :)
Idag jobbade jag några timmar på Ica och sen iväg för att fixa naglarna.

När det gäller vikt och träning har det inte blivit mkt alls tyvärr men morgon ska jag börja träna på min crosstrainer och nästa vecka börja med gymträning. Maten ska också bli superbra.

Hoppas ni har haft en underbar jul och ett trevligt nyårsfirande!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar