Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

06 januari 2010

Trettondagen...

Idag började jag dagen med att tvätta en massa, tvättkorgen var överfull! Renbäddade sängen också, nice!
Har även städat och rensat i kylskåpet och skafferiet.
Så rolig har min dag varit haha.
Tänkte snart sätta igång en film och passa på att stryka alla kläderna som är nytvättade under tiden, liiite roligare blir det om man har en film igång :) Om jag blir klar innan filmen är slut så ska jag ställa mig på crosstrainern...lär inte orka någon längre stund men några minuter är bättre än inget, eller hur? :) Efteråt blir det en skön dusch och så ska jag göra en ansiktsmask...skämma bort mig själv lite....då mår man kanske lite bättre. Just nu känner jag mig allmänt seg och orkeslös....inget känns roligt..blää.
Just nu tittar jag på Du är vad du äter för att skaffa mig lite inspiration, hoppas jag på iaf!

Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar