Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

10 januari 2010

Inlägg nr 200

Detta är mitt 200:e inlägg

Söndag idag.
Igår jobbade jag fram tills kl 13, sen körde jag direkt till Merab för att kasta min gamla dammsugare, fick en ny i julklapp. Därefter hem för att dammsuga och lite sånt sen mötte jag Sofie utanför Ica vid 15,40...vi lagade mat, drack vin, spelade Wii och snackade massa skit...trevligt som vanligt :)

Idag låg jag i sängen rätt länge fast att jag vaknade tidigt. Körde till Burlövs Center där min mamma och syster var, handlade två nya linnen på Gina Tricot (hade presentkort där), nya blommor till köket och smink på Kicks...i.d bare minerals...dyrt men supersmink vad jag har hört..hade presentkort där så blev rätt mkt billigare än om jag hade fått betala hela själv, köpte ett start kit. Ska bli intressant att testa :) Ska nog göra det idag efter jag har skrivit här :)
Om cirka 1½ timme ska jag köra till Kristianstad för att umgås lite med Micke...vi ska nog käka nått och kolla nån film, o snacka skit som vanligt haha. Alltid kul att träffa nära vänner :)

Behöver jag säga vem som kommer hem imorgon? :) :) :) Äntligen!! Hehe...

Ha en fortsatt bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar