Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

14 januari 2010

Snart helg! :)

Igår så kom hantverkarna halv åtta på morgonen för att byta fönster i kök och vardagsrum. Jag stack hemifrån lite i åtta för att köra min pappa till hans jobb i Lund, de skulle direkt till Tyskland med jobbet så han ville inte ha bilen stående där. Efter det körde jag direkt hem till mamma och vovven...massa mys! Mamma började jobba elva så körde henne till jobbet och efter en liten stund körde jag till Lund igen för att ta mina sprutor....har varit skönt att ha tre veckors uppehåll :) Direkt hem till vovven för att ta ut honom på en promenad (mamma jobbade till kvällen så blev mitt ansvar igår). Körde hem för att göra mig klar vid 14.45 sen började jag jobba på Ica 16-20.45. Hann även med en grovdammsugning och tvättning av golven innan jobbet, var ju såå skitigt efter att byggarna hade gått in o ut med skorna på sig hela tiden...rester från fönsterbyte även om de städade det värsta efter sig. När jag kom hem från jobb igår var det bara att ställa tillbaka alla möbler, hade ju trängt ihop massa i sovrummet så kunde inte sova innan jag tömt ut där.

Idag har jag mest tagit det lugnt nu på förmiddagen, sitter med en ansiktsmask just nu....när jag har tvättat av den ska jag hem till hunden för en promenad (mamma jobbar HELA dagen idag o pappa kommer hem SENT ikväll). Sen direkt till jobbet...15-22 som vanligt.

Gissa vem som kom hem från Thailand i tisdags??!! :) :) Han ringde igår, härligt att få prata med honom ordentligt efter att bara få prata liiiite genom msn under två veckor.
Imorgon ska jag köra upp till honom, antagligen blir det att spendera hela helgen där....ska bli såå nice att träffa honom igen! :)

Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar