Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

12 januari 2010

Seg...

Tisdag idag...
Igår jobbade jag 15-22 som vanligt på måndagar...bowlingen började igen, superkul! Det tyckte min brukare också som slog sitt personliga rekord med 10 poäng! :)
Innan jag körde till jobbet så stack jag hem till vovven en stund, han är såå go!
På vägen hem från jobbet lämnade jag av jourtelefonen till Corre, skönt att bli av med den även om den oftast är knäpptyst när jag har den vilket är nice!

Idag har jag fått nya fönster i sovrummet...imorgon ska jag få nya fönster i vardagsrum och kök. Skönt men det blir otroligt skitigt!
Sen har jag handlat lite mat med mamma...umgåtts med mamma lite, och vovven :)
Annars har jag mest tagit det lugnt, känner mig förkyld idag...lite snuvig...och seg.

Ha det bra!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar