Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

30 november 2009

Måndag igen...

Godmorgon...
Nu har jag uppdaterat vikten i tabellen till höger...är rätt nöjd men vet inte vad jag har gjort för att förtjäna resultatet, har väl högre förbränning under roliga veckan eller nått sånt....ska förbättra mig!
Efter jul har jag tänkt att jag skulle testa viktväktarnas nya program, känns ganska lönlöst att påbörja det nu till jul...plus jag har inte riktigt orken och tiden att sätta mig in i ett nytt program just nu.

Händer inte mycket kul idag, tagit det lugnt på förmiddagen...ska ta ut hunden en liten runda sen. Plus ska jobba idag..som varje måndag...alltså bowlingmåndag..15-22.

Jag vet, är lite tråkig idag...inte ett långt inlägg...men men det får ni ta idag :)
Ha en bra dag!
KRAM

1 kommentar:

  1. Provat Camebridge? Hade testat allt och till slut funkade det.

    SvaraRadera