Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

24 juni 2010

Renovering...

Tänkte visa hur det ser ut i min hall just nu, den håller ju på att renoveras....inte kul alls att leva på en byggarbetsplats. Som ni ser har målarna lämnat sin grejor i min lgh över helgen vilket inte heller är speciellt roligt. Egentligen får dom inte alls göra så men de gör tydligen lite som de själva vill, lite lata kanske??





Igår var jag och mamma i skogen med hunden på en kvällpromenad, väldigt härligt var det. Glömde tyvärr att ta en bild, var såå fint :) Får ta bild nästa gång hehe.
Annars har jag mest spenderat mina dagar hemma hos mina föräldrar vilket ni kanske förstår med tanke på min hall just nu och att här är folk hela tiden. Har varit grymt fint väder:)Just nu håller föräldrarna på att bygga trädäck ju, det går framåt :)
Idag har jag hunnit vara en sväng på jobbet då en sjukgymnast skulle komma dit för att gå igenom övningar med min brukare, nja var väl tyvärr inget nytt men bra ändå med lite uppdatering.

Nu är det snart sängen för denna tösen, ska upp och tvätta imorgon bitti.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar