Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

18 juni 2010

Semester :)

Det där med nattjobb är verkligen inte min grej, har såå svårt att sova på dagen. I onsdags kunde jag bara sova till 13.30 sen var det stopp, hade även vaknat massa av gånger fram tills dess också. Tog det rätt lugnt men hann ändå med en del grejor innan det var dags att bege sig till nästa jobbpass klockan 22. Fick struckit all min tvätt, hängde upp gardinen i sovrummet som jag tvättade nu efter renoveringen, städade till kaninen, diskade och plockade undan här hemma så var rätt nöjd :)

Igår sov jag faktiskt till klockan 14 fast att jag skulle vända tillbaka dygnet igen men behövde verkligen dom timmarna. Mina föräldrar kom upp en sväng, pappa fixade ett eluttag till i köket så jag kunde koppla in mikron utan att behöva ha förlängningssladd varje gång jag skulle använda den. På kvällen var jag och mamma på tuppawear-party....dyrt är det såklart men otroligt bra saker! Köpte tre saker tror jag....visar bild när jag får dom.

Idag tvättade jag 8-12 sen har jag städat i mina garderober, så nu är det stökigt i hela lägenheten typ..hmm...men ska nog hinna plocka undan en del innan läggdags. Har varit hos vetrinären med hunden för han får sån klåda på ryggen varje sommar så han får spruta för det, synd om honom ju. Ska vara chaufför till min mamma ikväll, de är på nån personalfest med hennes jobb så ska köra henne hem när hon ringer. Usch hade gärna gått o lagt mig nu för jag är grymt trött....får se om jag lägger mig o bara stiger upp o sätter mig i bilen när hon ringer...är lite tveksam till att jag orkar hålla ögonen öppna tills typ 00.30 eller nått i den stilen.

Förresten...jag har semester nu :) Eller ja den började igår...helt underbart!!! Haha. Visserligen bara 1½ vecka denna gången men skönt bara det. Resten av min semester har jag i augusti.

Tråkigt att ingen har skrivit nån kommentar..har ändå haft 4 besökare idag..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar