Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

13 juni 2010

Härliga helg

Det är så härligt med helg, att få vara lite ledig.
Gårdagen spenderade jag med att hjälpa mina föräldrar att dra upp plattorna på baksidan då de ska bygga ett trädäck där, liite träningsvärk har jag idag. Hoppas att det inte blir värre imorgon ;)
Veckan som kommer ska jag jobba kväll på måndag, natt på tisdag och onsdag sen har jag lite semester...sååå skönt ska det bli! Ska bara ha cirka 1½ vecka nu och resten i augusti.

Jag har äntligen fått flytta hem igen, har bott hemma i cirka två veckor nu. Är otroligt skönt även om det tog sin tid att få ordning här hemma igen. Kommer aldrig att flytta hem till mina föräldrar igen..usch haha. Mina föräldrar är underbara men när man en gång har flyttat hemifrån vill man inte flytta tillbaka.
Mitt kök och badrum är riktigt fina :) Skönt att få fräscht hemma! Ska få hallen renoverad också.

Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar