Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

27 juni 2010

Min söndag...

Idag har jag varit på konfirmation, min kusin Ulrik börjar bli stor kille haha. Strålande sol idag, jag satt mitt i solskenet :) Har fått lite färg, nice!

Annars har jag varit på middag hemma hos föräldrarna, lite småplock med räkor o så blev det. Sen har jag packat, imorgon ska jag åka med min brukare till Furuboda. Jag ska jobba där måndag till fredag. Även om det är kul att jobba när min brukare är på läger så kan jag ärligt säga att det tog verkligen emot att packa väskan idag, känns som jag har levt i en resväska det senaste halvåret...bodde bokstavligen talat i en resväska hos föräldrarna i en månad och sen har jag ju varit iväg nästan varje helg (fast helgerna gjorde jag ju mer än gärna). Men nu är kläderna nerpackade iaf, bara underkläderna som också ska ner i väskan....plus ska packa ner toalettartiklarna, fast det blir imorgon bitti då jag ändå inte kan packa ner allt idag.

Har även plockat undan här hemma, så mkt det går när man bor på en byggarbetsplats men när jag kommer hem på fredag är de helt klara här och ska inte göra något mer...såå otroligt skönt! Då kan jag äntligen få helt iordning här :)Storstädning blir det då!! Kaninen ska också få rent i sin bur innan jag åker.
Tar med mig datorn så ni blir nog inte av med mig helt under dessa dagarna även om jag kanske inte uppdaterar varje dag där då jag jobbar 7,30-22 imorgon, 8-22 på tisdag..onsdag o torsdag och 8-15 på fredag. Lååånga dagar blir det...nice lön ;)

Hoppas ni har haft en underbar söndag i solen :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar