Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

26 juni 2010

Midsommar

Som sagt firade jag midsommar hemma hos min moster med familj. Mina föräldrar, min mormor & morfar och min morbror med familj var också där. Vi hade det väldigt trevligt, åt massor av god mat och hade tävlingar. Jag och min morbrors tant (hon är inte gammal hehe) var i samma lag och vi kom på delad andra plats :)

Vi hade en midsommarstång


Massor av goda jordgubbar åt vi :)


Detta fick jag som pris i tävlingen, 2 popcornbägare och salladsbestick i plast.



Innan på dagen tog jag brun utan sol för att få lite färg men varför blir aldrig fötterna bra?? Vet inte vad jag gör för fel, blir alltid ojämnt och missar en del. Fast jag är iaf inte den enda som gör fel vad jag vet :)

Såhär blev mina fötter, inte så snygga hehe


Vad gjorde ni på midsommar?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar