Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

21 juni 2010

Jädra skitdag!

Imorse när jag vaknade skulle jag bara sträcka lite på mig och pang...värsta nackspärren...tog evigheter att ta mig upp ur sängen, tårarna sprutade..fy fan vad ont det gjorde. Har haft voltarenplåster på hela dagen och levt på tabletter...är en aning rörelsebegränsad om man säger så. Har t o m svårt att hitta en bra ställning att sitta i.
Sen har jag varit på besök hos farbror doktorn med magen...gjorde en rektroskopiundersökning....det gjorde absolut inte ont men var en aning obehagligt om man säger så. Ska få remiss till att göra en tjocktarmsröntgen också. Fick tabletter utskriva som jag ska äta plus ska äta fibertabletter för att "svälla" upp tarmen så att inget stannar kvar och irriterar, hade tydligen nån "ficka" i tarmen som kunde bli väldigt inflammerad och det är det som gör ont.

Jag som hade planerat att börja med mina morgonpromenader idag...det sket sig duktigt om man säger så...får hoppas att detta inte håller i sig så länge. Maten sket sig också idag, har haft så ont så har faktiskt inte orkat tänka på bra och nyttig mat....men skam den som ger sig...bara på det imorgon igen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar