Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

19 juni 2010

Hipp hipp hurra!

Idag blir min lillasyster 23 år, grattis syrran!! Hoppas att du blev riktigt glad för presenten :)
Vi har varit hemma hos föräldrarna på lunch, lax med potatis, ärtor, sparris och sås...syrrans val. Till efterrätt fick vi tårta med maräng och färska jordgubbar.

Tänkte att jag skulle börja lägga upp lite mer bilder här på bloggen, själv tycker jag att det är roligare att kolla in en blogg där det finns lite bilder. Fast jag har varit extremt dålig på det, fy på mig haha.
Vad tycker ni om det?

Annars har dagen varit rätt lugn, ska plocka undan resten här hemma efter garderobsstädningen igår.

Får väl passa på att säga grattis till kronprinsessan Viktoria och prins Daniel på deras bröllopsdag också, inte för att jag bryr mig speciellt mycket egentligen. Tycker dock att det är väldigt skoj för dom, att de får fira sin kärlek och gifta sig med den de älskar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar