Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

15 juli 2010

Då sitter man här igen...

..och jobbar natt..usch inte alls kul. Denna natten går verkligen långsamt, känns som jag har varit här väääldigt många timmar och borde vara dags att gå hem snart. Men icke..jag har 4½ (!!) timme kvar, hur ska jag orka detta? Det är den stora frågan. Känner mig ganska pigg i kroppen men rätt trött i huvudet och ögonen.
Kunde sova till cirka två igår...gud vad trött jag var när klockan ringde halv tre, men hade inget val än att kliva upp för att dra på mig kläder och köra in till Lund för att få sprutorna. Körde direkt hem till föräldrarna efteråt, de bjöd på mat :) Sen hem och hann städa till kaninen, klippa hans klor och diska undan disken. Skönt att ha det klart :) Behöver bara städa resten av lägenheten också :D

Jag har ju hela tiden fått tre sprutor, en för gräs (min största allergi)..en för gråbo och en för katt men nu har de tydligen stora problem med att få fram rent gråbo så nu får jag bara två sprutor...vi har 18 tror jag som fick avsluta våra allergivaccinationer mot gråbo, att det ska vara så himla svårt ;)

Jag har gjort alla mina sysslor redan, hade som gjorda innan tolv...var effektiv hehe men nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med i dessa timmar som är kvar.
När jag kommer hem ska jag direkt ner till tvättstugan för att slänga in lite tvätt...var duktig och tog med mig det ner till bilen så jag slipper springa upp för att hämta det hehe. Ska lämna min bil hos pappa så att han kan byta drivknut till mig. Förhoppningsvis kan jag få sova några få timmar imorgon vid lunch när tvätten är klar annars klarar jag nog knappt resten av dagen.

Funderar på om jag ska se en film nu eller om jag ska fortsätta att läsa min bok som jag har påbörjat ikväll...hmm...tål att tänkas på ;)

Ni sover väl alla gott i era sängar nu antar jag...
Vill jag också! :(

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar