Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

10 juli 2010

Lördagen...

Idag har jag spenderat hela dagen hemma hos mina föräldrar, köpte med mig en barnpool dit till hunden hehe :) Supernice tyckte han som kunde doppa tassarna där i...har ju varit så extremt varmt idag men jag klagar absolut inte :D Vi andra doppade fötterna där också ;)
Mange kom dit på ett litet besök också, har inte träffat honom sen typ januari eller nått sånt men var ju skoj.
Vid 15 kom min moster och kusin dit, kul...de stannade hela eftermiddagen och kvällen, vi grillade...snackade massa skit och spelade kort :D

Kan ju erkänna att det blev inte tvätten igårkväll...var så himla trött så gick och la mig strax efter tio men sovit dåligt hela natten, vaknat en massa gånger...vänt o vridit på mig...
Men nu ska jag faktiskt lägga in tvätten och plocka undan lite för att sedan gå och lägga mig.

Som jag har kommenterat en del gånger så är ni rätt dåliga på att ge en kommentar här i bloggen...;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar