Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

09 juli 2010

Lite försenat....opps...

Oj blev ett lite försenat inlägg, sorry!
Jag hade en bra jobbvecka i Furuboda, vi var nere vid stranden några dagar/kvällar...var ute väldigt mycket...underbart väder...badade varmvattensbassäng...gjorde örtsalt...åkte flottur på Helgeå...ja lite allt möjligt. Min brukare hade det underbart :) Där var en supersöt ekorre som man såg lite då och då, och som man kunde komma rätt nära....fick ta några bra foton på den :)

Hade ju helgen ledig, i lördagsförmiddag åkte jag och mina föräldrar med hunden till Tvedöra för att sola och bada. Helt underbart att man får ha med sig hunden dit, och han älskar det såklart :)
På eftermiddagen storstädade jag här, byggdamm överallt efter hallrenoveringen!! Skönt att få det rent och snyggt igen, nu är det bara några få detaljer som ska fixas och sen är allt klart.
På kvällen kom underbara Sanne hit, vi spenderade heeeela kvällen ute på balkongen med en bag in box ;) Bara snackade massa skit och hade skoj! Längesen sist men känns inte som det när man väl ses :)Tyvärr glömde jag att ta på stegräknaren :(

I söndags följde jag med mina föräldrar till ByggMax då de skulle köpa trall till trädäcket....128 brädor fick följa med...tog sin lilla tid att lasta på släpet och sen bära in i trädgården. Men bra träning var det ;) Fick ihop lite över 12000 steg den dagen :D

I måndags uträttades några ärenden i stan för att sedan mest ta det lugnt och vara ute i solen. Massa mys med hunden har det blivit dessa dagarna. Knäppt att man inte tycker att det är speciellt jobbigt att vara hemma hos föräldrarna när det är så fint väder plus att man inte är tvungen att vara där hehe. Nu kan jag ju åka hem när jag känner för det :D Ingen stegräknare idag :(

I tisdags var jag och köpte ett par löparskor/promenadskor, har tänkt att jag ska börja springa så smått....lär ta tid innan jag orkar en längre stäcka men får väl kämpa på fast att det är såååå trist innan flåset blir bättre. På kvällen körde jag och mamma med hunden ut i skogen för en promenad. Tyvärr blev jag biten på hakan av nått mygg eller insekt...började klia som tusan! Ingen stegräknare idag heller :(

I onsdags körde jag in till Lund för att ta mina sprutor men eftersom jag är lite överkänslig mot bett och därför hade svullnat en hel del på hakan och halsen så fick jag inte ta några sprutor så bara att köra hem för att köra tillbaka nästa vecka...hmmm...trist som tusan. Men är väl bara min vanliga otur.
Jobb 15-22 blev det också....hade gärna varit ledig ett tag till haha ;)

Igår spenderade jag förmiddagen med att hänga hos föräldrarna och sedan köra till jobbet. Skulle jobba 15-22 men förmiddagspersonalen var sjuk så servicegaranten som egentligen skulle ha jobbat natt fick hoppa in. Tyvärr kunde inte inhopparen för natten börja förrän 23.30 så jag var fast på jobbet till 23.30...en aning drygt att komma hem från jobbet 00.00!

Idag började jag dagen med att tvätta 8-12...håller på just nu, ska snart ner och slänga in det sista i torktummlaren. Gissa om jag var trött när klockan ringde imorse!! Fast jag hade inget val för tvättkorgen var överfull, speciellt efter veckan i Furuboda.
Får se vad dagen har att erbjuda sen ;)

Här kommer några bilder på ekorren, utsikten från flotten, mina nya löparskor och en badande Chivas :)








Hoppas ni får en trevlig fredag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar