Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

09 juli 2010

Godkväll...

Så vad har dagen erbjudit...jag och mamma har kört en del av deras skräp till tippen och sen inom Jysk för att köpa ett hängparasoll till deras trädäck.
Sedan körde vi till Tvedöra för att hunden skulle få bada...han har varit så varm idag att han knappt vetat var han skulle bli av, vi drog in honom i duschen innan för att spola av honom.
När vi kom tillbaka till föräldrarna bjöd de på grillad lax med grillade paprikor, bakad potatis och romsås..gott!

Nu ska jag ta tag i min tvätt (sortera och lägga in i byrån/garderoben) och bädda sängen med nya lakan (tvättade de jag hade innan).

Är rätt trött med tanke på att det inte blev sååå många timmars sömn så ska försöka komma i säng i tid :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar