Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

27 juli 2010

Hej igen...

Förra veckan jobbade jag varje dag så hände inget kul...därför jag har varit tyst här, har helt enkelt inte haft något kul att skriva.

I helgen var jag ledig och i lördags gjorde jag absolut ingenting vilket var väldigt skönt! I söndags var jag bl a med min pappa på byggmax...plockade undan i lägenheten...satte upp ny taklampa i sovrummet, dock skulle det ta max 30 min men pga elfel här tog det 3 timmar efter assistans av min pappa.

Igår fick jag tvättat...satt ner lite i förrådet..ner med lite i bilen som ska köras iväg och sen iväg till jobb.

Idag började dagen med besök på djursjukhuset i Malmö med hunden..vi har känt en knuta på honom och de tog prov på den, han var superduktig där (de ringde i eftermiddags och sa att det inte var något farligt :). Inom biltema för att köpa bromsskivor och ikea för mamma skulle köpa en byrå...och nej vi lämnade inte hunden i bilen i flera timmar, max 15 min helt själv...resten av tiden var en av oss där med honom och hade öppet så luft kom in plus han fick vara utanför bilen en hel del :) Självklart behövde mamma min hjälp med att montera byrån så det börjades vid lunch när vi kommit hem...gick bra och tog inte alltför lång tid.
Pappa kom hem vid 13 så då körde jag och mamma till ÖB för jag skulle köpa två taklampor till hallen, den jag har nu avger knappt något ljus...riktigt dålig....och till coop för att inhandla vanliga grejor. När vi kom tillbaka gick jag och pappa ut till min bil för att byta bromsskivor och sätta på mina nya torkarblad som jag har köpt innan. Kom hem vid 16 och då fixade jag lite mat...vid 17 körde jag iväg för att köpa ny duschlist på Optimera (här i stan) och till statoil för att köpa lampa till bilen som hade gått sönder. Strax innan 18 satte jag igång här hemma...diskade...städade till kaninen...plockade undan...dammsugit...fixat tvätten som blev tvättad igår...tvättat golven..riktigt nice även om dagen har gått i 110!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar