Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

29 augusti 2010

Bara några timmar...

...kvar på min semester :( Vill inte alls börja jobba imorgon igen, hade varit riktigt nice med lite längre semester! Men det tycker väl alla ;)
Det har varit hel underbrt skönt med ledighet, en behövlig sådan.
Så vad har jag gjort då? Har tagit dagarna som de har kommit, umgåtts med vänner och familj, varit en sväng på Ikea, shoppat på Center Syd o Nova, fikat i Lund, varit på Mobilia där jag köpte min nya dator (!) förra veckan :D Efterlängtad sådan hehe...fungerar rätt mkt bättre nu om man säger så. Vi gick in och ut ur alla butiker mååånga gånger och jämförde o jämförde hehe...inga impulsköp här inte :) Tänkte efter väldigt nogrannt och hade planerat in detta köpet ett tag nu :)

Jobbar 15-22 som vanligt imorgon...som alla andra vardagar.

Blev ett lite kortare inlägg men nu vet ni vad jag har hittat på när jag har haft semester knappt utan dator alls och semester från bloggen också. Rätt skönt faktiskt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar