Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

10 augusti 2010

Fy tusan vad tråkigt!!

Just nu sitter jag o jobbar vaken natt....min absolut minst omtyckta syssla...blää...
Blev ifs mött av ett stort leende när jag kom och en brukare som somnade fint ca 45 min efter jag kommit...nice!! :)
Idag försökte jag sova fram tills halv tolv men gick väl sådär...var vaken ganska mkt under den tiden men fick vilat iaf. Sedan stack jag hem till min mamma o hjälpte henne lite med att rensa ogräs på uppfarten, inte heller någon favoritsyssla hehe men man får ju vara snäll ibland ;)Tog med mig Leo dit (kaninen) och han fick stanna kvar där under eftermiddagen i sin utebur...väldigt uppskattat hehe.
Annars har jag bytat gardiner i alla rummen hemma, städat Leo´s bur, diskat, lagat middag, diskat igen, plockat undan överallt, varit nere med några grejor i källaren, tittat på tv, duschat...ja sen hann jag inte mer...så får ta dammsugningen och golvtvättandet imorgon helt enkelt :)

Usch är trött och riktigt uttråkad redan, har läst alla bloggar jag följer....får väl sätta igång nån film antar jag, annars vet i tusan hur jag ska överleva denna natten.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar