Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

09 augusti 2010

Måndag

Ny vecka...sista jobbveckan innan semester...kan ju lätt säga att jag längtar tills 07,30 på torsdag, då slutar jag mitt nattpass och min semester börjar :)
Har haft fullt upp hela helgen...hjälpte pappa i lördags då han meckade med min bil (byte av hjullager) och igår jobbade jag först 8-14 sen hem till föräldrarna där gästerna kom kl 16 för att fira min födelsedag...vi fick vara där för min pappas mormor klarar inte av att gå i mina trappor längre. Trevligt var det iaf :)

Idag har jag plockat lite här hemma...ska fixa mat nu, bruna bönor o stekt falukorv och fixa kycklingsallad som jag ska ha med mig till jobbet :)
Har även bokat in vinkväll och kräftor på fredag med Sanne :) Och träff med Therése och lille Oskar på tisdag nästa vecka :) Kul kul!!

Hoppas ni har haft en trevlig helg :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar