Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

06 augusti 2010

Riktigt besviken....

I onsdagskväll var jag på kalas hos min mormor och morfar, mormor fyllde 70 år :)
Trevligt hade vi iaf, och hon gillade sina presenter! :D

Igår var min födelsedag...grattis till mig...hela 26 år blev jag. Blev grattad av min familj...fick örhängen av syrran, eltandborste av föräldrarna..plus hallmöblen som jag redan har.
Tyvärr är jag riktigt besviken på mina vänner...eller ska man kalla dom vänner...hur kommer det sig att det alltid bara är jag som gratulerar dom på deras födelsedagar men ingen gratulerar mig..vilka vänner man har hmm....det finns dock två undantag...så TACK Sanne och Amanda :) Fick många gratulationer på facebook från arbetskolleger, fd arbetskolleger, gamla skolkamrater osv...men inte av mina vänner som jag umgås med, även om det inte alltid blir så ofta som man skulle vilja pga att man inte får ihop tiderna för att man jobbar om varandra...så tack för inget eller vad man ska säga...kanske dags att skaffa nya vänner...

Iaf jobbade jag på kvällen igår och min brukare var på strålande humör...tack för det, det gjorde min kväll mycket lättare :)

Idag har jag plockat lite här hemma och ska strax köra till jobbet.
Just nu ösregnar det så jag får köra lite tidigare så man kommer till jobbet helskinnad ;)

Ha en bra fredag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar