Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

12 augusti 2010

Snart...

...har jag genomlidit ytterligare en jobbnatt...denna var inte lika jobbig då jag fick väldigt bra sömn igår :) Gick upp 16,30...skitbra! hehe
Fast natten har ändå känts lååång...kanske för att efter detta passet börjar min SEMESTER *JIPPIE*!!!
Och vet ni vad jag ska börja med på min allra första semesterdag, alltså fredag...jo då börjar mitt nya hälsosammare liv med ordentlig frukost och regelbundna måltider...självklart nyttiga också haha. Även motionen ska jag komma igång med.
Visst jag skulle kunna börja idag men allt blir så himla fel när jag ska sova halv dagen och sen är man helt väck i huvudet..känner sig väldigt bakis och har inte orken till något typ. Så nu blir det fredag som blir min offentliga första dag.

Blev aldrig dammsugning och tvättande av golven igår så får försöka orka med det idag helt enkelt...*suck*

Om 1½ börjar Malins väldigt efterlängtade semester :D

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar