Välkomna!

Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka mina besökare är :) Är alltid roligt med kommentarer.

04 augusti 2010

Som ni kanske har märkt så

har jag bloggtorka...
Har inte hänt mycket sen sist...massa jobb...

I söndags var jag med min brukare på Hovdala Slott (utanför Hässleholm) och idag var vi på Skånes djurpark...tog en hel del bilder som jag hade tänkt ladda upp i natt(japp jag jobbar vaken natt inatt) men så klart körde jag ifrån sladden till kameran så ni får faktskt vänta på bilderna :)
Var nog tio år sedan jag var på Skånes djurpark sist...tror det var precis innan skolavslutningen i nian hehe...alltså några år sedan ;)

Usch gillar verkligen inte att jobba natt...sååå himla drygt..

Imorgon..eller idag..eller vad man nu ska säga..onsdag iaf så fyller min kära mormor 70 år så hon ska bli firad på kvällen. Skulle egentligen ha jobbat kväll tisdag och onsdag men fick byta till nattpass istället för att kunna vara med, vad gör man inte när någon fyller jämt hehe..

Än så länge har natten rullat på ganska bra, snäckan ligger och snarkar för fullt och jag har surfat en massa....blir snart film tror jag.
Men är rätt trött...har varit vaken sen 9 imorse...och eftersom jag var inne och jobbade några timmar mitt på dagen (pga dubbelassistant på utflykten) så blev det ingen sömn då. När jag kom hem hade jag tvättid 16-20...fick allt tvättat..kuddar..täcken..påslakan..handdukar..kläder...ja ni fattar hehe...även några dukar blev tvättade..och vi har fått en mangel i tvättstugan, jippie hehe..kunde mangla mina dukar, handdukar, örngott och påslakan..skitbra..slippa stryka :D

Hoppas ni sover gott därhemma i era sängar ;) Jag längtar ju inte alls efter min ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar